A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
xmp3a xmp3a xmp3a xmp3a xmp3a xmp3a xmp3a xmp3a xmp3a xmp3a xmp3a xmp3a xmp3a xmp3a xmp3a xmp3a xmp3a xmp3a xmp3a
Latest News
Fadl Shaker: I did not Back off on Quit Singing Decision
Fadl Shaker
2010-03-25
exclusive- Fadl Shaker denied backing off on his decision to quit  singing after ending his contract with Rotana, and said he still sticking to his decision and insisting on it because he is tired of the deteriorating conditions of the music scene, and (grudges) which have proliferated in the artistic community - he said.
Fadl Shaker said that it had become difficult to find pure hearts where hatery and self-interest is the predominant language without any reasons, despite that it is a large arena and can accommodate all voices but their way of hitting below the belt as well as the evident collapse in the song level.
Fadl refused to revive a number of concerts both in Egypt and Lebanon since last January, to mourn the victims of the Ethiopian airplane, which fell near the coast of Lebanon and only sang at one party in Abu Dhabi which he had contracted upon before the incident and refused to participate in the Valentine`s day celebrations on February 14th as it synchronized with the memorial of  the Minister Rafik al-Hariri.
On the other hand, Fadl continues to prepare for his next musical Album which contains a number of songs composed by Baleegh Hamdi, the album is decided to be released next May.   -----باللغة العربية-----   فضل شاكر: لم اتراجع عن قرار اعتزال الغناء   خاص ـ نفى الفنان فضل شاكر تراجعه عن قرار اعتزاله الغناء بعد انتهاء تعاقده مع شركة روتانا وأكد أنه لا يزال متمسك بقراره ومصر عليه بسبب تعبه من تدهور أحوال الفن و(النفسنة) التي استشرت في الوسط – على حد قوله.
فضل قال إنه أصبح من الصعب أن تجد قلوباً صافية حيث أصبح الكره والمصلحة الشخصية هي اللغة السائدة بدون أي أسباب رغم أن الساحة كبيرة وتتسع لكل الأصوات إلا أن أسلوب الضرب تحت الحزام بالإضافة إلى الاتهيار الواضح في مستوي الأغنية.
فضل رفض إحياء عدد من الحفلات الغنائية سواء في مصر ولبنان منذ يناير الماضي حداداً على ضحايا الطائر الإثيوبية المنكوبة التي سقطت قرابة السواحل اللبنانية ولم يغنِ سوي في حفلة واحدة بأبو ظبي كان قد تعاقد عليها قبل الحادث كما رفض أن يشارك في حفلات عيد الحب في 14 فبراير الماضي حيث تزامنت مع ذكري رحيل رئيس الوزراء اللبناني رفيق الحريري.
من ناحية أخرى يواصل فضل الاستعداد لأبومه الغنائي المقبل والذي يتضمن عدداً من الأغاني الطربية من ألحان بليغ حمدي، ومن المقرر صدور الألبوم في شهر مايو المقبل.
Latest News

Fadl Shaker: I did not Back off on Quit Singing Decision

Fadl Shaker: I did not Back off on Quit Singing Decision